Felhasználási feltételek
Jogi nyilatkozat:
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: [Mázolt Műhely] (székhely: [1094 Budapest, Csésze utca 12.], adószám: [12345678-2-42]), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Mázolt Műhely
A szolgáltató székhelye: 1094 Budapest, Csésze utca 12.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: mazoltmuhely@gmail.com
Cégjegyzékszáma: 01-09-876543
Adószáma: 12345678-2-42
Telefonszámai: +36-67-632-456
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
- NÉV: Webnode AG
- SZÉKHELY: Limmatquai 112, 8001 Zürich, Svájc
- E-MAIL: support@webnode.hu
- WEBOLDAL: www.webnode.hu
- SZERVEREK HELYE: Európai Unió
Alapvető rendelkezések:
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.
1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.
1.4. Rendelkezésre állás.
Adatkezelési szabályok:
1.5. Lásd: Adatvédelmi Szabályzat
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. A webshopban megtalálható termékek csak online vásárolhatóak, rendelhetőek meg. A feltüntetett árak 27% áfát tartalmaznak. A szállítási díjat az ár nem tartalmazza, azt a megrendelés véglegesítése során lehet megtekinteni. Csomagolásért nem számítunk fel külön díjat.
1.7. A webshopban a Szolgáltató által feltüntetett termékekhez tartozó képek illusztrációk, nem feltétlenül tükrözik a valóságot.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
1.9. A rendelés folyamata a termék kiválasztásától egészen a megrendelés véglegesítéséig tart. A termék kosárba helyezése után megjegyzésként tudja a Felhasználó megírni a Szolgáltató számára a pontos elképzelést, melyet a Szolgáltató a leírás alapján a legjobb tudásához mérten valósít meg. A termék kosárba helyezése nem jelenti annak foglalását vagy megrendelését. A megrendelés véglegesítése fizetési kötelezettséget von maga után.
1.10. A megrendelés egészen addig törölhető, amíg átadásra nem kerül a futárszolgálat számára. Kivételt képez ez alól az a rendelés, amely bögrét is tartalmaz. Ebben az esetben a megrendelést követő 3 óráig törölhető vissza a rendelés díjmentesen. Amennyiben ezen idő után kívánja a Felhasználó visszamondani a megrendelést, úgy a kár díját felszámoljuk, amely a bögre eredeti árának 75%-a..
1.11. Webshopunkban 3 féle szállítási mód választható. A kiszállítási díjak állandóak, nem változnak a csomag méretétől/súlyától függően: MPL (Magyar Posta Logisztika) házhozszállítás - 2060 ft; GLS házhozszállítás - 1590 ft; DPD kiszállítás csomagautomatába - 1360 ft.
Fizetési módot tekintve szintén 3 módon tudják a Felhasználók kiegyenlíteni a megrendelés összegét: Készpénzzel a futárnak - 599 ft; Utánvétes fizetés (bankkártyával) - 399 ft; PayPal - díjmentes.
1.12. A Szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása a rendelés véglegesítése után maximum 3 órával kezdődik meg.
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5-7 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete: A Felhasználó a kézhezvételtől számított 14. nap éjfélig jelezheti és küldheti vissza a Szolgáltató részére a terméket. Használt, kibontott terméket nem áll módunkban visszavenni. A visszaküldés során a szállítás költsége a Felhasználót terheli. A Felhasználó hibájából adódó sérült termékeket a 14 nap ellenére sem áll módunkban visszavenni. Kivételt képeznek azok a termékek, melyek valamilyen oknál fogva a szállítás során sérülnek, és már törötten érkeznek a Felhasználóhoz. Ebben az esetben a Felhasználó kötelessége felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval a kézhezvételtől számított 2 napon belül, ebben az esetben újabb terméket postázunk a Felhasználó számára, melynek költsége a Szolgáltatót terheli. A 14 napos elállás esetén a Szolgáltató lehetőségeihez mérten a lehető leghamarabb, de maximum 30 napon belül visszatéríti a rendelés összegét, a szállítási díj nélkül.
Garancia, jótállás
1.18. Termékeinkre 2 hét garanciát vállalunk. Garanciát a rendeltetésszerű használat ellenére keletkező szépséghibákra vállaluk. Ide értendőek azok az esetek, amikor a festékkel baj történik és meghibásodik, például a bögréről lekopik/lepattog a festék, esetleg elkenődik. Egyéb esetre, például törés vagy karcolódás a Szolgáltató nem vállal garanciát.
A kiegészítőkre, illetve a szívószálakra a Szolgáltató nem vállal garanciát.
Panaszkezelés
1.19. A panaszokat a felhasználó postai úton küldheti meg számunkra, ekkor a levelet a cég Székhelyére [1094 Budapest, Csésze utca 12. ] szükséges címezni. Panaszt a Felhasználó ezen felül elektronikus úton is tehet, ekkor a Szolgáltató e-mail címére köteles küldeni a panaszt [mazoltmuhely@gmail.com], valamint a "Kapcsolat" fül alatt veheti fel ezen kívül a Felhasználó a Szolgáltatóval a kapcsolatot. A panasz kivizsgálása a lehető leghamarabb, de maximum 30 napon belül történik meg. Postai megkeresés esetén a 30 nap a levél kézhezvételétől számítandó, a válaszlevél megküldése pedig a panasz kivizsgálásának idején túl várható.
Az dokumentum visszavonásig érvényes, a Szolgáltató a Változtatás jogát fenntartja, melyről időben köteles a Felhasználót tájékoztatni.
Budapest, 2025. 04. hó 11. nap